Lipnios etiketės formuoja patrauklų prekės įvaizdį

lipnios etiketesReklamos pasaulis spalvingas, įdomus įvairiapusis. Tai liudija ne tik skirtingi produktai ar nevienodi žanrai (video, spausdintinė…), bet ir reikmenys. Toks iš pažiūros paprastas daiktas kaip lipnios etiketės gali būti vertas atskiro straipsnio.

Etikečių gausą matome apsilankę prekybos centre. Kokia jų funkcija? Funkcijų daug:

  • Patraukti
  • Sudominti
  • Suintriguoti
  • Ir t. t.

Nesvarbu, ar perkate indų ploviklį, ar šprotų skardinę, visuomet ieškote tam tikros informacijos. Pirmiausia, žinoma, pamatomas pavadinimas, rūšis. Vieni produktai pateikiami ryškiau, kiti subtiliau, tačiau gamintojų siekis tas pats – kad pirkėjas, apsilankęs parduotuvėje, prieitų prie x prekės ir ją įsidėtų į pirkinių krepšį ar vežimą. Kai kurie prekiniai ženklai jau tapę kanoniniais. Juk „Coca-Colos“ etiketės nesumaišysi su niekuo kitu. Tikrai nesakysi, kad tai koks nors niekam nežinomas gėrimas. Na, o naujiems prekiniams ženklams tenka pasitelkti išradingumą ir atrasti įdomių sprendimų, galinčių konkuruoti su rinkos rykliais.

Reklamos ir etikečių kūrėjai turi išmanyti įvairiausias dizaino subtilybes. Jie tikrai žino, kad viena iš mėlynos spalvos reikšmių – lojalumas. Tačiau norint sukelti apetitą labiau tiks geltona ar raudona. Ne mažiau svarbu suprasti, kaip išdėlioti įvairius objektus, kokį šriftą parinkti, kada lipnios etiketės dizainas atrodo tobulas, o kada dar šio to trūksta arba jau „perspausta“.

Taigi, aiškėja, jog reklamos ir etikečių pasaulyje svarbus vaidmuo tenka spalvoms ir visai dizaino sričiai. Ne mažiau reikšmingos ir technologinės ypatybės. Ar niekada nesusimąstėte, kaip etiketės nenukrenta nuo aprasojusių butelių? Ar nepagalvojote, kaip jos laikosi ant įvairių prekių pakuočių? Dėmesys kreiptinas į popieriaus ir klijavimo technologijas. Suprantama ir tai, kad etiketė negali būti aplipusi klijais ir gadinti produkto vaizdo. Ne tik vaizdo, bet ir kokybės.

Reklamos pasaulis dinamiškas. Rinka taip pat ne mažiau įdomi. Natūralu, kad ir pačių lipnių etikečių esama visokių. Jų būna ne tik įprastų, bet ir, pavyzdžiui, dvisluoksnių. Kokią problemą išsprendžia šis variantas? Tikrai pasitaiko atvejų, kai indelis mažas, o informacijos reikia prirašyti gana daug. Ką daryti? Išeitis ir yra dvisluoksnės etiketės. Informacija gali būti pateikiama abiejose pirmo sluoksnio pusėse bei pirmoje antro sluoksnio pusėje. Tai sprendimas, kuris naudingas norint maksimaliai išnaudoti pakuotės plotą. Tokios lipnios etiketės pasitarnauja ne tik tada, kai reikia pateikti daug duomenų apie produkto sudėtį, bet ir akcijos metu. Galbūt skelbiamas žaidimas, tačiau nedidelis stiklainis ar kita kompaktiška talpa neleidžia apie tai informuoti? Ne bėda! Dviejų sluoksnių etiketėmis tai išsprendžiama. O ir vartotojui tai tampa šiokia tokia atrakcija.

Dvisluoksnis variantas vertas dėmesio ir žvelgiant iš rinkodaros perspektyvos. Tai įsimintina, įdomu. Galima drąsiai teigti, jog lipnios etiketės – vienas marketingo sprendimų. Ir tasai sprendimas ne bet koks. Jis efektyvus ir atkreipiantis dėmesį.

Kad ir koks sprendimas pritaikomas – dviejų sluoksnių, skaidri ar kitokia etiketė, – kuriamas patrauklus prekės įvaizdis. O naujiems rinkos žaidėjams atsiranda galimybė stiebtis ir didinti savo produkto žinomumą.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *