Sveikata

Kaip veiksmingai kovoti su nuovargiu

Daugelis nuovargio atvejų būna nulemti streso, nepakankamo miego, prastos mitybos ir kitų neteisingo gyvenimo būdo veiksnių. O tai reiškia, kad dažnas šiuolaikinis žmogus kasdien susiduria su nuovargiu, bloginančiu jo gyvenimo kokybę. Todėl jei jūs taip pat jau kurį laiką susiduriate su nuolatiniu nuovargiu, pats metas sužinoti, kaip veiksmingai su tuo kovoti.

Subalansuokite savo mitybą

Puikus energijos palaikymo būdas yra reguliari ir subalansuota mityba. Kasdien valgydami kas tris arba keturias valandas, nepamirštant ir sveikų užkandžių, jūs savo organizmui suteiksite daugiau jam būtinos energijos ir maistingųjų medžiagų, kurios ne tik palaiko visas organizmo funkcijas bei stiprina imuninę sistemą, tačiau taip pat padeda apsisaugoti nuo nuovargio.

Tačiau jei subalansavus savo kasdienės mitybos racioną dėl individualių priežasčių nepavyksta gauti pakankamo vitaminų ir mineralų kiekio, jų trūkumą gali kompensuoti maisto papildai. Pavyzdžiui, jei jums trūksta vitamino B12 ir dėl to jaučiate lėtinį nuovargį, nuotaikų kaitą ar netgi depresiją, jums gali pagelbėti ir Asun inhaliatorius „Energy + B12“, kurio pagalba medžiagos įsisavinamos greičiau ir kokybiškiau, eliminuojant susidūrimą su virškinamuoju traktu.

Vartokite daugiau vandens

Kartais jaučiame didelį nuovargį vien todėl, kad vartojame pernelyg mažai skysčių ir mūsų organizmas susiduria su dehidratacija. Todėl jei tai yra jūsų jaučiamo nuovargio priežastis, šią problemą galite lengvai išspręsti pradėdami vartoti daugiau vandens.

Daugiau judėkite

Kai jaučiate nuovargį greičiausiai fizinis aktyvumas yra paskutinis dalykas apie kurį norėtumėte pagalvoti. Tačiau iš tikrųjų reguliarus fizinis aktyvumas gali padėti jums jaustis energingesniems, eliminuojant nuolatinį nuovargį. Net ir vos 15 min. pasivaikščiojimas gryname ore gali padidinti energijos lygį. Taigi, jei paskutinį kartą sportavote labai seniai, pradėkite nuo mažesnio intensyvumo ir trumpesnių treniruočių, palaipsniui didindami tiek fizinio krūvio lygį, tiek ir treniruočių laiką.

Atsikratykite nereikalingų kilogramų 

Jei jūs pastaruoju metu priaugote papildomų nereikalingų kilogramų, tai gali prisidėti prie jūsų jaučiamo nuovargio. Be to, tai taip pat apsunkina jūsų širdį. Todėl jei pasistengsite atsikratyti nereikalingų kilogramų, greitai pasijusite energingesni ir žvalesni.

Gerai išsimiegokite

Daugybė žmonių šiomis dienomis susiduria su prasta miego kokybe ir nepakankamu miegu. Todėl jei jūs taip pat negalite pasigirti puikiu ir kokybišku miegu, pasistenkite sureguliuoti savo miego režimą, venkite dieninio pogulio, nepersivalgykite prieš miegą ir pasistenkite prieš eidami miegoti nusiraminti ir atsipalaiduoti.

Sumažinkite stresą

Stresas atima iš mūsų labai daug energijos. Todėl vertėtų į savo kasdienę dienotvarkę įtraukti ir atsipalaiduoti padedančią veiklą, tokią kaip joga, skaitymas, atpalaiduojančios muzikos klausymas, smagus laikas su šeima ar draugais bei kt.

Vartokite mažiau kofeino

Jaučiant nuolatinį nuovargį patariama sumažinti suvartojamo kofeino kiekį. Tačiau būtina atminti, kad kofeino yra ne tik kavoje, tačiau ir arbatoje, gazuotuose vaisvandeniuose, energetiniuose gėrimuose ir kt. Todėl jei iki šiol vartojote daug kofeino turinčių gėrimų, pabandykite jų atsisakyti vienam mėnesiui ir stebėkite, kokie bus jūsų savijautos pokyčiai.

Vartokite mažiau alkoholio

Nors galite pastebėti, kad kelios vyno taurės vakare jums padeda lengviau užmigti, neturėtumėte pamiršti, kad tokiu atveju jūsų miegas būna ne toks gilus, todėl kitą dieną jūs jaučiatės labiau pavargę – net jei naktį miegojote 8 valandas. Todėl jei vartojate alkoholinius gėrimus ir nežadate jų atsisakyti, pasistenkite prieš miegą suvartojamo alkoholio kiekį sumažinti. Tai padės geriau miegoti ir jaustis energingesniems. Be to, patariama per savaitę bent keletą dienų alkoholinių gėrimų apskritai nevartoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *