Visi tikriausiai ne kartą pastebėjome, kad paskola yra labai reklamuojamas dalykas, kad ir kokia ji būtų – iš greitųjų kreditų ar bankų. Ar tai būtų paskolos automobiliui, ar kitokios, jas reklamuoja ir stotelėse, ir spaudoje, ir internete, ir per radiją, ir televiziją, ir kitur… Ir visgi, panagrinėjus, kaip paskola yra reklamuojama, kokiais būdais ir kokias žinutes tai siunčia, pamatysime, kad iš tiesų ji gali būti pristatoma gana skirtingai ir drauge įdomiai. Štai keletas paskolos internetu reklamavimo principų.
Simboliniai logotipai: pinigai, suspaustos rankos, nameliai
Jeigu pažiūrėsime į paskolų teikėjų tinklalapius, jų kuriamus logotipus, pamatysime, kad dažnai naudojami tie patys simboliai. Pavyzdžiui, visiškai įprasta ir natūralu naudoti dolerių simbolį, net jeigu pinigai skolinami Europoje. Tai iš seniai jau tapęs pinigų simbolis. Visgi dažniau naudojamas euro simbolis. Taip pat simboliais tampa abstraktūs banknotai ir monetos. Kartais vaizduojama kiaulė – taupyklės, kaip pinigų kaupimo simbolis. Dar yra naudojamas ir maišelio su pinigais simbolis, kaip ir suspaustų rankų simbolis, tarsi sufleruojantis, kad čia vyksta partnerystė tarp skolintojo ir skolininko.
Reklama: prieš ir po principas
Žvelgiant į pačius reklamų siužetus, tai paprastai arba vaizduojami žmonės jau gavę paskolą ir dėl to laimingi, arba pasitelkiamas senas geras „prieš“ ir „po“ vaizdavimas. Kontrastas padeda atskleisti, kad žmonės galbūt gyvena labai prastame name, tačiau paskola busto remontui staiga padeda pasijusti labai gerai ir štai žmonės jau gyvena gražiuose namuose. Taip pat ir su kitomis brangiomis paslaugomis. Tarkime, vaizduojamas žmogus su skaudančiu dantimi, ir štai paskola dantu gydymui padeda susitaisyti ar suprotezuoti dantis ir žmogus dabar gali džiaugtis balta šypsena. Prieš ir po vaizdavimas mus psichologiškai visada traukai ir veikia labai paprastai, bet taikliai. Dėl to tai ir yra pamėgta viena iš reklamos strategijų. Ne tik paskolų srityje.
Reklama: laimingi, atsipalaidavę žmonės
Kaip jau minėjome, dažnai vaizduojamas tik „po“ rezultatas. Kodėl? Todėl, kad reklama turi stengtis mums pasiūlyti teigiamas mintis. Kartais nutariama atsisakyti negatyvo tiesiog tam, kad žmogus nemąstytų išvis nieko negatyvaus. Jį tiesiog užburtų teigiamų dalykų vaizdas ir taip jis užsinorėtų kažkokios reklamuojamos paslaugos ar prekės. Todėl ir paskola atostogoms tampa kažkuo puikiai tinkančiu reklamai. Galbūt bus vaizduojami ramūs ir laimingi, atsipalaidavę keliaujantys ir besiilsintys žmonės, ir visa tai – tik šios paskolos dėka. Taigi, žinutė kaip ir aiški, tereikia viską atvaizduoti.
Reklama: greičiausias skolinimosi būdas
Kuo išsiskiria paskolos internetu? Žinoma tuo, kad ne kiekviena paskola greitai suteikiama, bet būtent šios paskolos suteikiamos iškart. Tai internetu teikiamų paskolų bruožas ir privalumas bendrame kontekste. Todėl dažnai reklamoje atsiduria ir toks siužetas, kurio žinutė – būtent paskolos greitis.
Reklama: pingančios palūkanos
Kas dažnai kelia mintis, galvojant apie paskolas – tai jų kaina ir palūkanos. Būtent dėl to dažnai reklamoje siekiama pavaizduoti, kad yra mazos palukanos ir kad tokios paskolos žmogų tik praturtina. Tam pasitelkiami kūrybingiausi metodai. Visgi, vien dėl pastarųjų metų ES ir Lietuvos Banko apribojimo nemažai paskolų teikėjų turėjo sumažinti palūkanas, ir tai žmonėms tik į naudą.
Kas lieka už reklamos:
- Strategija, kaip teisingai panaudoti paskolą;
- Užtikrintas planas, kaip paskolą grąžinti;
- Reikalavimai, kam paskola gali būti suteikiama.
Parašykite komentarą