Jeigu turite savo verslą, kuris susijęs su prekių pardavimu, labai svarbu investuoti ne tik į reklamą ar pardavimus, bet ir į jūsų prekių pakuotę. Pakavimas atlieka dvi pagrindines ir svarbiausias funkcijas: apsaugo jūsų gaminį jį transportuojant bei kuria jūsų produkto ir prekės ženklo įvaizdį. Prieš pasirinkdami pakuotę, turite gerai pagalvoti su kokiais „išbandymais“ jūsų gaminys susiduria keliaujant iki prekybos vietos ar klientų rankų ir taip pasirinkti, kokios pakavimo medžiagos tiktų geriausiai.

Pirmiausia, kad ir kokį pakavimo būdą pasirinktumėte, visa tai atsiremia į jūsų kaštus, todėl visada įvertinkite savo pakuotės biudžetą. Jeigu versle esate tik pradedantieji, pačioje pradžioje turite būti sumanūs ir išradingi, nes jūsų biudžetas – ribotas, negalite skirti daug išlaidų grafikos ar kitokiems dizaineriams, kurie sukurtų specialias, būtent jūsų prekės ženklui tinkančias ir atpažįstamas pakuotes. Tokiu atveju turite pasitelkti savo išradingumą ir nuomonės klausti savo kitų kolegų bei draugų.

Prieš pradėdami kurti pakuočių dizainą, pagalvokite ir apie ateitį: užsakymų daugės, produkcija didės, tačiau privalote išlaikyti prekės ženklo ir pakuotės vientisumą. Nesirinkite sudėtingos kombinuotos pakuotės, nes padidėjus užsakymams, kaštai pakavimo medžiagoms taip pat didės.

Svarbiausias dalykas, kurį privalu atsiminti – derinkite apsauginę pakuotės funkciją su dizainu. Tačiau, visgi kaip nuspręsti, į ką ir kaip pakuoti savo prekes? O viskas labai paprasta. Jeigu prekiaujate dūžtančiomis ar lengviau pažeidžiamomis prekėmis, jas patartina pakuoti į dėžes, kurios būtų užpildytos biriomis pakavimo granulėmis, pagamintomis iš putplasčio, apvynioti burbulinę pakavimo plėvele, pūstu politilenu arba likusį dėžės turinį užpildyti oro pagalvėmis. Jeigu siunčiate sunkiau pažeidžiamus daiktus, pavyzdžiui, knygas ar rūbus, tam tiks arba paprasti platsmasiniai kurjeriniai vokai/pakavimo maišeliai, arba galite rinktis popierinius vokus su viduje esančia oro apsauga.

Jeigu pačioje pradžioje negalite daug investuoti į pakavimo dizainą, rinkitės paprastas pakavimo medžiagas, tačiau pagalvokite apie savo vardinius lipdukus, kuriuos galėtumėte klijuoti ant siuntų, kad taip išsiskirtumėte iš kitų ir klientas jus prisimintų. Pats lipdukų kūrimas ar spausdinimas nėra brangus, o ir lipdukai gali būti patys paprasčiausi – padėka už pirkimą ir jūsų įmonės logotipas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *