Dauguma verslininkų ir ne tik Lietuvoje yra išbandę ne vieną reklamos priemonę. Pradedant reklama spaudoje, skrajučių platinimu, reklama radijuje ar televizijoje, skelbimų talpinimu internete. Kiekvienas reklamos būdas yra geras ir pateisina lūkesčius tik tuomet, kai naudojama tinkama strategija. Būtina paminėti ir biudžetą, nes ypač smulkioms įmonėms yra sudėtinga įpirkti veiksmingą, tačiau didelių lėšų reikalaujančią tv reklamą. Taigi ką daryti tiems, kurie negali sau leisti plačiai atverti pinigines. Štai keletas svarbių momentų padėsiančių protingai taupyti.

  1. Strategija

Jei esate vietinio verslo įmonė, pavyzdžiui siuvykla Vilniuje, kurios pagrindinė veikla drabužių taisymas, tai jums tikrai nebūtina reklamuotis visai Lietuvai. Tikriausia vargu ar kaunietis važiuos į Vilnių patrumpinti džinsus. Tokiu atveju jau nekalbant apie kuklų biiudžetą, geriausia tiktų orientavimasis į vietinę rinką. Skrajučių platinimas aplinkinio rajono gyventojams būtų optimaliausia priemonė pristatyti savo paslaugas. Kitas būdas, gal kiek įvaizdinis, yra lauko reklamos stendas ant pastato, kuriame vykdote veiklą sienos ar stogo. Tai žinoma kiek brangesnis būdas už pirmąjį, nes reikalingi suderinti leidimai su savivaldybe, bei metiniai mokesčiai, jau nekalbant apie iškabos gamybos kaštus. Kaip rodo praktika pigesnis už paminėtus būdus yra skelbimai intenete. Peršasi prieštaravimas, kad skelbimus mato ne tik vietinė rinka , bet ir visa Lietuva, be to informacija pasiekiama ir iš užsienio. Visiškai teisingai. Bet didelė auditorijos dalis gali būti tie patys vilniečiai, kuriems reikalingas drabuziu taisymas. Štai Skelbiualio pateiktas pavyzdys

  1. Investicija

Jei detaliau kalbėti apie kiekvieną reklamos būdą, tai didelė dalis aukščiau minėtų būdų gali atkristi dėl didelių sąnaudų. O tai gali būti didelė našta pradedančiam verslui. Taigi ką daryti, jei biudžetas neleidžia, o reklamos reikia kaip oro? Pradėkitme nuo nemokamų priemonių. Čia būtinai reikia paminėti, kad yra ir nemokami skelbimai. Todėl bent pradedant reklamos kampanijas išbandyti ir tokį būdą. Kaip suprantate tai jums kainuos tik laiko sąnaudas ir tai reikia pripažinti kaip savo investiciją laiku. Pirmiausia teks susirasti interneto svetainę, kuri skelbimus talpina nemokamai. Kitas labai svarbus akcentas – būtina pasitikrinti ar prie skelbimo galima talpinti jūsų įmonės ar paslaugų internetinės svetainės adresą. Ką tas duoda? Tai leidžia lankytojus nukreipti į svečius, susipažinti plačiau apie teikiamas paslaugas. Tai paskatins su jumis susisiekti. Na, bet jei skelbimų portalas neleidžia patalpinti nuorodos, galima ją parašyti skelbimo aprašyme, kaip pavyzdžiui http://www.vilniausatelje.lt/drabuziu-taisymas/ tik būtinai reikia parašyti be klaidų, kad žmogus nukopijavęs adresą naršyklėje, svetainę pasiektų be nesklandumų.

Taigi investicija 0 eurų ir 2-3 valandos internete.

  1. Optimizmas

Štai patalpinote savo skelbimą į 5 -7 skelbimų svetaines ir laukiate klientų skambučių. Praeina savaitė – du skambučiai. Preina antra – tyla. Trečia – irgi tyla. Kažkas negerai? Gali būti, kad ne tuos skelbimų portalus pasirinkote. Jei pagal raktinį žodį nemokami skelbimai jums google rodo pirmojo lapo sąrašą, tai dar nereiškia, kad tie portalai sulaukia pakankamo kiekio lankytojų, kitas dalykas pirmaujančios svetainės ne visada yra nemokamos. Kitas dalykas gali būti, kad jūsų skelbimas dėl didelio kiekio panašių nukrito į žemesnes pozicijas, todėl verta nepamiršti, ir kasdien (jei tokią funkciją suteikia portalas) atnaujinti savo informaciją. Taip kad jei pirmuoju bandymu nesulaukėte svajoto rezultato, nenusiminkite, tai dar nereišia, kad viską darote blogai. Bandykite kitas skelbimų svetaines ir kitus reklamos būdus. Jei nesate profesionalus diplomuotas marketingistas, tokios klaidos turi tik įkvėpti naujiems bandymams,

  1. Dar šis tas

Atminkite, kad ne visada tai kas yra nemokama – efektyvu. Kartais euras ar keli, išleisti skelbimo paryškinimui ar pakėlimui, gali duoti daugiau naudos nei bandymas prasisukti visiškai nemokamai.