Kiekvienas verslas nori būti matomas, žinomas ir turėti daug klientų. Tačiau, jei yra nemaža paklausa yra ir nemaža konkurencija. Todėl neišvengimai turi būti skiriama jėgų ir lėšų įvertinti konkurentų strategiją. Realiame gyvenime tai padaryti pakankamai sudėtinga, todėl įmonės imasi ir nevisiškai teisėtų veiksmų, tokių kaip konkurentų darbuotojų papirkimas ir slaptos  informacijos gavimas. Tačiau šios negražios ir neteisėtos priemonės nėra tinkamas žingsnis, norint išplėsti savo verslą.

SEOLabai šaunu, kad internete nereikalingi visokie neteisėti veiksmai konkurentų atžvilgiu. Tereikia atlikti seo tyrimą.  Sužinoti apie konkurentus galima labai paprastai ir greitai – tereikia atsiversti jų interneto tinklapį. Ir viskas kaip ant delno… Tačiau kaip identifikuoti tuos konkurentus internete, juk jame pilna panašių tinklapių.

Pirmiausia išsiaiškinkite kaip jūsų klientas galėtų ieškoti informacijos apie jus. Kokius raktinius žodžius ar frazes galėtų suvesti į Google paieškos laukelį. Padarykite didelį sąrašą ir iš jų atrinkite tuos raktinius žodžius, kurie yra vartojami dažniausiai. Paieškų skaičių jums padės įvertinti „Google keywords tool“. Šis puikus įrankis padės jums išsiaiškinti, kuriuos raktinius žodžius dažniausiai naudoja interneto lankytojai pateikdami užklausas paieškos sistemoms. Tuomet paimkite populiariausias raktines frazes ir suveskite į Google paieškos laukelį. Pamatysite sąrašą tinklapių. Taigi visi šie tie tinklapiai ir visos tos įmonės ir yra jūsų stipriausi konkurentai.

Taigi sekantis etapas turėtų būti konkurentų tinklapių analizė. Patyrinėkite ir pavartykite konkurentų tinklapius ir atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus:

  • Kokie raktiniai žodžiai naudojami dažniausiai. Gali būti, kad konkurentų tinklapyje surasite papildomų raktinių žodžių, kurie jums gali būti naudingi ir apie kuriuos iš anksto nepagalvojote.
  • Kaip išdėstytos prekės ir paslaugos, kokiose vietose panaudoti raktiniai žodžiai, kokio ilgio yra prekių aprašymai. Tik jokiu būdu nekopijuokite tekstų ar prekių aprašymų ir konkurentų svetainių. Nes Google algoritmas sugeba atpažinti, kuris teksto šaltinis yra pirminis, o kuris yra tik jo kopijos.
  • Koks yra svetainės turinys. Ar konkurentas turi naujienų modulį, ar talpina video.
  • Ar yra integruoti socialiniai tinklai. Kaip socialiniuose tinkluose yra skelbiama informacija? Ar gerbėjai dažniai spaudžia „patinka“ prie straipsnių nuotraukų?

Paskutinis Seo tyrimų etapas yra išsiaiškinti iš kur konkurentai gauna nuorodas. Gana naudingas įrankis būtų  Ahref. Šis įrankis padės jums išanalizuoti iš kur konkurentai gauna nuorodas, pagal kokius raktinius žodžius ateina nuorodos į jų svetaines.