pisuaras-reklamaDanijos bendrovės „Citypromotion“ vystomas interaktyvių reklamos įtaisų „Captive Media“ tinklas netrukus veiks ir Lietuvoje. Kopenhagoje ši kompanija baigia įrengti inovatyvų 50 įrenginių tinklą.

Šiuos įtaisus sudaro aukštos kokybės 12 colių multimedia ekranas ir… įprastai atrodantis baltas keraminis pisuaras. Pirmą kartą „Captive Media“ interaktyvi sistema pasirodė prieš du metus Londone, ir susilaukė milžiniško vietos ir pasaulio spaudos dėmesio.

Reklama – ten, kur jos nesitiki.

Paslaptis paprasta – klientui artėjant prie pisuaro, matoma automatinė vaizdo demonstravimo sistema, kuri ne tik vietoj „nuobodžios“ sienos parodo reklamą, bet ir kviečia… sudalyvauti žaidime.

Ypač gerą nuotaiką sukelia tai, kad žmogus gali kontroliuoti žaidimą visiškai neliesdamas ekrano, bet… „vairuodamas“ objektus nuosavos „srovės“ pagalba. Kitaip sakant, lankydamasis tualete, jis gali laiką leisti prasmingiau – sužaisti žaidimą ar net pasiekti jo rekordą.

Pirmieji „Captive Media“ tyrimai parodė, kad klientas „dalyvaudamas ralyje“ ar „leisdamasis nuo kalno slidėmis“ iš viso prie ekrano praleidžiaapie 55 sekundes – dvigubai ilgiau, nei trunka įprastinė reklama televizijoje.

Žavinga interaktyvumo minutė

Tai dar ne visos „Captive Media“ interaktyvumo galimybės – vietos klientas gali ne tik „pasiekti trasos rekordą“, bet ir paskelbti jį savo socialinio tinklo profilyje.

Kita vertus, reklamos užsakovai gali gauti duomenis iš, prie „Wi Fi“ tinklo prijungtų ekranų, kiek kartų per mėnesį,savaitę, dieną ar net valandąbuvo sužaisti žaidimai ir parodyta reklama.

„Per vasarą Lietuvoje įrengsime 20 „Captive Media“ įtaisų, kuriuose esame numatę vietas penkiems pirmiesiems užsakovams. Mūsų ekranai veiks pirmiausia daug lankytojų turinčiose HoReCa įstaigose ar prekybos centruose“, – sakė „Citypromotion“ atstovas Baltijos šalyse Tomas Grubliauskis.

Šios netradicinės potyrių („experential“) tipo reklamos sėkmė parodė, kad užsakovai pasirengę investuoti į reklamą tokioje vietoje, kur klientai negali (ir nenori) jos ignoruoti.

Captive Media“ interaktyvi sistema dabar veikia ne tik Kopenhagos, bet ir Niujorko, Seulo, Melburno, Maskvos, daugelio Didžiosios Britanijos ir Europos miestų baruose, viešbučiuose ar arenose, o pastaruoju metu tapo madinga juos įsirengti netgi biuruose.