laboratorinės svarstyklėsDžiugu, jog visuomenė pagaliau plačiai kalba apie viršsvorio daromą žalą organizmui. Kone visi žino, jog viršsvoris labai apsunkina širdies ir kvėpavimo takų darbą, tad visos pagrindinės ligos dažnai čia ir  atsiranda. Nesveikas maistas, stresas, miego ir fizinės veiklos trūkumas yra pagrindiniai faktoriais kodėl mums auga svoris. Žinoma, rutina, darbai ir rūpesčiai ne kiekvienam leidžia sustoti ir mėgautis gyvenimu taip, kaip iš tiesų reikėtų. Dažnai skubėdami nepavalgome, o vėliau užklupęs alkis verčia mus šlamšt viskas kas papuola po ranka, nervinamės dėl įvairiausių smulkmenų, dirbame nemėgiamą darbą iki išnaktų, o vėliau labai anksti keliamės ir visą dieną žiovaudami stengiamės neužmigti ir susikaupti.

Nuovargis atima visas jėgas ir grįžę mes tiesiog krentame į lovą. Pažįstama? Džiugu jei nė kiek, bet tuomet jums labai pasisekė. Galvos skausmas, liptle limpančios akys net ir po 3 puodelių kavos, dingęs arba padidėjęs apetitas, nervingumas, išsiblaškymas jums sufleruoja, jog kažką darote ne taip ir laikas dėl to susimąstyti. Darbo laiko mes tikriausiai nepakeisime, bet galime pasistengti suderinti mūsų mitybą. Pasidarykite maisto kelioms dienos į priekį, jei ryte nespėjate, pasiruoškite pusryčius iš vakaro ir ryte pasiimkite kartu su savimi, atsisakykite kiek įmanoma daugiau pusfabrikačių ir greito maisto restoranų, gaiviųjų gazuotų gėrimų, saldumynų.

Gerkite daug vandens, tai paskatins įvairiausių medžiagų įsisavinimą bei pagreitins medžiagų apykaitą. Pasistenkite savaitgaliais bent truputėlį pailsėti ir linksmybes nukelkite kitos savaitės pabaigai, arba nevartokite itin daug alkoholio, kadangi pasilinksminti galime ir be jo, o net ir mažas alkoholio kiekis organizme trukdo jam pailsėti, kadangi jį reikia išvalyti. Susidėliokite darbus taip, jog galėtumėte kuo ankščiau nueiti miegoti.

Daugeliui viskas jau žinoma ir aišku, tačiau retas kuris iš tiesų stengiasi kažką pakeisti. Svarstyklės jums bus puiki motyvacijos pradžia, kadangi jos jau netrukus parodys pirmuosius rezultatus. Svarstyklės apskritai gali būti itin stipri paskatinimo priemonė, tačiau nereikėtų vien jomis vadovautis, ypač tada jei pradėsite sportuoti, kadangi raumenys yra kur kas sunkesni už riebalus nors ir vizualiai atrodysite liekniau. Taip pat svarbu, jog svarstyklės būtų kuo tikslesnės, nes neretai pasitaiko nusireguliavusių ar sugedusių svarstyklių, kurių metu staiga atsiranda arba staiga dingsta nereikalingi ar papildomi kilogramai, tačiau iš tiesų taip nėra. Įsivaizduokite jei tokią paklaidą turėtu laboratorinės svarstyklės ar svarstyklės, kuriomis sveriamos įvairios medžiagos iš kurių gaminami vaistai, preparatai ir kiti žmogaus vartojami produktai.

Vienaip ar kitaip, net menki pokyčiai gali pagerinti jūsų savijauta ir sveikatą, o tai įtakos ir jūsų darbingumą bei nuotaiką, o kažką keisti tikrai jau galite šiandiena. Kavą pakeiskite vandeniu ar žaliąją arbata, saldumynus vaisiai, o greita maistą – namie gamintu maistu. Kai stipriai norima – viskas įmanoma.