SEO optimizacija

Ar esate pastebėję, kad ieškant tam tikros įmonės Google paieškos dešinėje pusėje atsiranda išsami informacija apie tą įmonę? Tai pavadinimas, keletas nuotraukų, žemėlapis, kontaktiniai duomenys, atsiliepimai, reitingai verslo kontaktų kataloguose, galimybė užduoti klausimą ir t.t. Ar norėtumėte ten atsirasti?

snippetas

Neseniai atlikti tyrimai užsienyje parodė, kad 80 proc. paieškos vartotojų naudojasi šia interaktyvia informacija (snippets). Taigi, tai labai praverčia jūsų verslui.

Kitas momentas – lokali paieška labai praverčia tiems, kas naudojasi mobiliaisiais telefonais. Google ieškant tam tikros paslaugos, parodomi arčiausiai esantys paslaugo tiekėjai. Tai labai svarbu tiems, kas priima klientus savo biure – parduotuvėms, kavinėms, grožio salonams ir kitų paslaugų privatiems asmenims tiekėjams. Verslo paslaugos taip labai dažnai nesinaudoja lokaliąja paieška, nors pasitaiko ir tokių atvejų.

Kaip padaryti, kad būtumėte randami tokio vietinėje paieškoje?

Konsultavomės su SEO ekspertais iš Taurusmedia.lt ir štai, ką jie mums papasakojo, kokius patarimus davė.

Užsiregistruokite Google Mano verslas

Tai paprasta. Prisijungiate prie savo asmeninio Gmailo ir nueinate į https://business.google.com. Ten priregistruojate savo įmonę arba veiklą. Reikalingas faktinis adresas, kad tai padarytumėte, nes juo Google atsiunčia vokelį su tam tikru kodu, kurį įvedę patvirtinate savo anketos tikrumą ir teisingumą.

Jei turite keletą verslų, galite tai padaryti vienoje Google Mano verslas paskyroje.

Svarbu nurodyti visus kontaktinius duomenis. Visa kita padarys pats Google.

Beje, atsirasite ne iš karto – reikės kiek palaukti, bet kantrybė atsipirks su kaupu.

Pasirūpinkite atsiliepimais ir įvertinimais

Kai jūsų įmonės interaktyvioji informacija publikuota, iš karto galite pradėti rūpintis įvertinimais ir atsiliepimais. Prašykite jų iš savo klientų, siųskite nuorodą, kad jie parašytų. Paprašykite draugų, kad parašytų pirmuosius atsiliepimus – kai nepažįstamieji pamatys, kad jau kažkas juos rašo, bus drąsesni. Kuo daugiau atsiliepimų, tuo geriau. Atsakykite į savo klientų atsiliepimus, padėkokite. Visą šią veiklą Google akylai stebi ir atsižvelgia parodydama rezultatuose.

Optimizuokite puslapį mobiliesiems įrenginiams

Sunkioji dalis. Būtina jūsų puslapį padaryti prieinamu mobiliesiems įrenginiams. Investuoti papildomai nieko nereikia, jei dirbate su WordPress. Pasidomėkite, kaip padaryti AMP – Amplified Mobile Page. Tai specialus formatas, kuris paverčia paprastą puslapį mobiliuoju.

Mobiliojoje svetainėje turi būti aktyvus telefono numeris, kad lankytojas tiesiai galėtų paskambinti. Taip šie puslapiai teks puikia rinkodaros priemone visiškai nemokamai.

Atlikę šiuos tris svarbiausius darbus dar turėsite šiek tiek padirbėti. Konkrečiai su savo puslapiu. Pirmas reikalas, kurį reikės padaryti – optimizuoti puslapio iliustracijas. Tiesiog peržiūrėti, ar jos nėra didelės. Kuo daugiau užima, tuo ilgiau atsidarinės mobiliojo telefono ekreane. Google į tai atsižvelgia ir svetainių, kurios neatitinka keliamų reikalavimų aukštai nereitinguoja. Ar jūsų puslapis atitinka Google reikalavimus galite pasitikrinti čia: https://search.google.com/test/mobile-friendly

SEO specialistai savo klientams nuolatos padeda susitvarkyti lokalųjį SEO, bet pradžią padaryti galite ir patys. Tai nieko nekainuoja, tik šiek tiek laiko.

Naujiena: Google pristato naujus įmonių puslapius, kurie pasiekiami adresu https://imones-pavadinimas.business.site. Duomenis į šią svetainę įvesti galima per Google Mano verslas paskyrą. Išbandykite.