Atrodo, padaryti puslapio dizainą visiškai paprasta. Tai sugebėtų bet kas, ką tik baigęs Adobe produktų kursus už daug eurų. Deja, tai ne visiškai taip. Reikia ilgus metus domėtis ir dirbti dizainerių komandoje, kad galėtumėte sukurti tikrai gerus dizainus interneto svetainėms.

Kam stengtis, juk yra Themeforest?

Tokį klausimą užduoda nemažai pradedančiųjų dizainerių. Jiems web dizainas yra eilinė prekė, kurią galima atsisiųsti, prieš tai apmokėjus Paypal‘u 70 dolerių. Deja, tai ne unikalus dizainas. Unikaliu jį padaryti gali tik patyręs profesionalas. Čia panašiai, kaip statybininko tobulėjimas. Pastatyti šuns būdą iš plytų gali daug kas, kiti dar gali ją įsigyti gatavą. O jei norisi pastatyti visą namą, kurį matys daug žmonių pravažiuodami pro šalį? Deja, šuns būdos statytojo patirties neužteks. Taip pat ir su dizainu. Galima nusipirkti dizainą, bet savo sukurti – jau kitas, aukščiausias lygis.

Reprezentacinis ir komercinis web dizainas

Du skirtingi dizainai. Garantuotai. Komercinį dizainą gali padaryti kad ir pradedantieji. Štai, ko reikia:

  • Viršutinis „slaideris“;
  • Meniu;
  • Šoninis meniu;
  • Tekstinis puslapis;
  • Apačia („footeris“);
  • Pradinio puslapio 3 blokeliai – nuotrauka tekstas, tekstas-nuotrauka arba kelios galvos su atsiliepimais;
  • Pora reklaminių antraščių „slaideriui“;
  • Gražūs mygtukai „Užsisakykite“, „Pirk“ ir pan.
  • Parinkti gerą šriftą, suderinti tarpus tarp paragrafų, „bullet pointų“ stilių.
  • Galerijos puslapis;
  • Kontaktų puslapis.

Atrodo, viskas. Visa tai neužima daug laiko. Dažnai nekainuoja daug pastangų, nes pasižiūrėti pavyzdžių galima iš daug kur.

Reprezentacinis dizainas, kuriame turi atsispindėti prekės ženklo vertybės – aukštasis pilotažas. Čia jau reikia gerai įsigilinti į brandbooką ir gerokai atiderinti spalvas, logotipo pozicionavimo principus ir net parodyti kažkokią kūrybinę idėją. Tai reklamos agentūros verta užduotis, kurios imasi ne kiekvienas jaunas dizaineris.

Dizainas po puslapio dizaino

Net ir nusipirkus gatavą dizainą, dizaineriai turi nemažai darbo. Juk reikia apdoroti visą kliento vaizdinę medžiagą, kuri dažniausiai būna fotografuota išmaniuoju telefonu. Tada iš jos padaryti reklamai tinkamas reklamines antraštes ar šiaip įžiūrimas iliustracijas.

Daug jėgų atima mažos smulkmenos, kurias lankytojas įvertina kaip savaime suprantamas. Kad ir mygtukai. Jie turi būti 3D ar „plokšti“? Tekstas didelis ar ne? O tekstas ant mygtuko bus nupieštas, ar turi būti suprogramuotas, kad būtų nesunku pakeisti per TVS? Visa tai – kasdieninis dizainerių galvos skausmas. Web dizainas nėra itin paprastas dalykas, nors mėgėjiškai jį pasidaryti galėtų beveik visi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *