konstruokite tekstąInterneto puslapių kūrimo tema yra prirašyta begalės ilgų straipsnių. Jie paprastai moko verslininkus pačių įvairiausių dalykų, tačiau turi vieną smulkią bėdą – viskas orientuota į smulkmenas. Tokiu būdu iš musės padaromas dramblys, o iš šiaudo priskaldomos krūvos malkų. Šiandien neužsiiminėsime smulkmenomis, o griebsime jautį už ragų ir pateiksime viską iš esmės.

1. Puslapio kūrimo platforma

Interneto puslapių kūrimas nusakomas keliais svarbiausiais darbais. Vienas jų yra platforma, kurios pagrindu kuriamas puslapis. Populiariausia pasaulyje šiuo metu yra WordPress. Ji tinkama daugumai puslapių, tačiau ne visiems. Elektroninių parduotuvių kūrimas paprastai yra sudėtingesnis ir reikalauja kitų sprendimų. Čia lyderis yra Prestashop. Laravel yra naudojama mobiliųjų aplikacijų kūrimui. Prieš pradėdami puslapio kūrimo procesą, turėtumėte nuspręsti, ko tikitės ateityje? Kas bus po 5 metų, kai puslapis moraliai ir technologiškai pasens? Jei tai WordPress – nieko nenutiks, nes jis nuolatos atnaujinamas, o tai garantuoja ir saugumą ir funkcionalumą.

Rinkitės atvirojo kodo platformas paprastiems puslapiams, nes jos kuriamos ir palaikomos tūkstančių žmonių, o ne vienos įmonės.

2. Puslapio struktūra ir tekstai

Kai tik pradedate kurti, iš karto pradėkite rūpintis ir kuo puslapis bus užpildomas. Kartais net rekomenduojama tekstus pasiruošti prieš kuriant puslapį. Tada grafikos specialistai gali parinkti tinkamą esamo teksto išdėstymą, kad šis būtų įtaigesnis ir pagerintų pardavimus. Tai ne koks stebuklas, tai tik vartotojų elgsenos išmanymas. Kad paruoštumėte tekstus, reikia konkrečios struktūros.

Struktūra, tai jūsų meniu, navigacija, svetainės medis:

Pradžia

Apie mus

Paslaugos

  • Paslauga 1
  • Paslauga 2
  • Paslauga 3

Kontaktai

 

Prieš kuriant tekstus būtina atlikti ir namų darbus. Juos turi padaryti rinkodaros skyrius, kuris nustato, ko konkrečiai tikimasi iš interneto svetainės – pristatyti iki tam tikro lygio prekes/paslaugas ar jas parduoti. Nuo to priklauso puslapių informacijos išdėstymas, o taip pat ir dizainas, programavimas, tad šiuos darbus reiktų atlikti kuo anksčiau. Tikrai ne tada, kai puslapis būna jau paleistas.

3. Dizainas ir rinkodaros funkcijos

Tikriausiai 99 atvejais iš 100 įmonės pageidauja parduodančio interneto puslapio. Vien kokybišku tekstu parduoti nepavyks. Reikia gražiai jį išdėstyti nukreipiančiajame puslapyje (Landing page), kad reklama būtų efektyvesnė, o visi lankytojai žinotų, kuo užsiimate ir kaip pasinaudoti jūsų paslaugomis ar įsigyti prekę. Čia padeda tinkamas dizainas ir UX išmanymas. Programuotojai parenka reikalingas funkcijas, jas įdiegia ir ištestuoja. Ar kuriamas unikalus dizainas, ar perkamas jau gatavas pritaikant konkrečioms užsakovo reikmėms – kita tema…

Visa kita yra smulkmenos. Interneto puslapių kūrimas prasideda nuo šių trijų kertinių akmenų. Tai 80% visų pastangų ir darbo. Toliau – 20% smulkmenų ir ne iš karto pastebimų dalykų bei darbų. Tiesa, tie 20 procentų gali užtrukti ilgiau, tačiau viskas priklauso nuo komunikacijos lygio su kūrėjais ir puslapio tikslų aiškumo. Elektroninių parduotuvių kūrimas nėra sudėtingas, nes tikslai aiškūs, o štai korporatyviniai puslapiai turi kitokių tikslų, naudoja labai įvairias reklamines priemones, į kurias taip pat reiktų atsižvelgti.

1 thought on “Interneto puslapių kūrimas: A, B, C

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *