Augantys vartotojų poreikiai ir didėjantys verslininkų užmojai ragina ieškoti efektyviausių reklamos formų. Ilgą laiką gyvavusi spaudos, televizijos ir radijo reklama praranda savo pozicijas ir lyderio vietą užleidžia internetinės reklamos kanalams: Google reklama, socialinių tinklų strategijos, vizualinė rinkodara ir kitos skaitmeninės erdvės reklamos formos generuoja didžiausius klientų srautus, užtikrindamos maksimalią investicijų grąžą.

Vienas svarbiausių internetinės rinkodaros privalumų yra jos tikslumas – tinkamai panaudoti reklamos kanalai leidžia pasiekti pačias specifiškiausias auditorijas ir grupuoti jas atskirais rodikliais, t. y. pasiūlyti reklamą atskirų pomėgių, skirtingų lyčių ar skirtingų miestų auditorijoms. Be to, klientas gali tiksliai apskaičiuoti investicijas ir analizuoti konkrečios strategijos rezultatus, pvz., Google reklama leidžia nustatyti, kiek vartotojų apsilankė konkrečioje svetainėje ir koks yra realus klientų susidomėjimas tam tikra paslauga ar preke.

Vertinant internetinės rinkodaros kanalus, aukščiausius rezultatus generuoja Google AdWords reklama, dirbanti su tiksline auditorija – Google reklama atsižvelgia į paieškos sistemoje įvestą raktinę frazę ir pateikia vartotojui aktualią informaciją, t. y. jūsų reklamą mato tik suinteresuoti asmenys. Itin didelio klientų palankumo sulaukia vaizdinė reklama – įvairios reklamjuostės, rodomos skirtinguose tinklalapiuose. Kaip atskira reklamos sritis formuojasi video rinkodara – internetinių klipų kūrimas, siekiantis sudominti tikslinę auditoriją ir paskatinti ją dalintis video medžiaga su draugais socialiniuose tinkluose. Apskritai, reklama socialiniuose tinkluose yra viena sparčiausiai besivystančių internetinės rinkodaros strategijų, orientuojama į „Facebook“, „Twitter“ ir kitų socialinių tinklų lankytojų pomėgius. Didžiausias minėtosios reklamos privalumas – formos laisvumas, t. y. lankytojams gali būti pateikiama tiek grafinė, tiek vaizdinė reklama.

Ieškodami efektyviausių internetinės rinkodaros priemonių, nepamirškite pasirūpinti savo svetainės struktūra – tinkamai sutvarkytas interneto tinklalapis palieka gerą pirmąjį įspūdį ir skatina lankytojus sugrįžti. Tiesa, pritraukti potencialius klientus nėra taip lengva kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Statistika rodo, kad daugiau nei 80 proc. populiariausios paieškos sistemos – Google – lankytojų domisi pirmuose trijuose paieškos sistemos puslapiuose pateiktais rezultatais. Tai reiškia, kad jei jūsų svetainė nepatenka tarp pirmųjų trisdešimties įmonių, klientas jūsų nepastebės. Efektyviausias būdas, leidžiantis iškilti paieškos sistemoje, yra svetainės optimizavimas, t. y. profesionalios SEO paslaugos, susijusios su svetainės turinio kokybės praktika ir konkretaus tinklalapio struktūros tobulinimu.

Tinkamai parinktos ir sėkmingai įgyvendintos internetinės rinkodaros strategijos padeda pritraukti naujų klientų, gerinti įmonės žinomumo rodiklius ir kurti teigiamą bendrovės įvaizdį. Tikslinga reklama užtikrina aukščiausią investicijų grąžą, leidžia stebėti tikslinę auditoriją ir prisitaikyti prie nuolatos besikeičiančių vartotojų poreikių.